loading...
*GOOD FRiENDS*
محمد&رضا بازدید : 201 نظرات (0)

من از تبار تیشهام، با من غمی هست

در ریشهام احساس درد مبهمی هست

جز زخم، این دنیا نخوردم تلخ و شیرین

آیا در آن دنیا امید مرهمی هست؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ترسم که تو هم یار وفادار نباشی / عاشق کش و معشوق نگه دار نباشی

من از غم تو هر روز دوصد بار بمیرم / تو از دل من هیچ خبر دار نباشی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوست دارم عاشقت باشم ولیکن بی نشانه / از غمت تنها بسوزم همچو یاری مخفیانه

دوست دارم عاشقت باشم ننالم در فراقت / سر دهم آوای وصلت با سرودی عاشقانه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ترکه تو جهنم بوده ٬ دمپایی شو پرت میکنه تو بهشت

به خدا میگه : میرم دمپایی مو بیارم …….!!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ای دوست ما همانیم که با یاد تو مستیم هنوز / از دوری تو جام به دستیم هنوز

در خلوت خود یاد ما باش که ما / در خلوت خود یاد تو هستیم هنوز

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد

گل هایی که شکوفه نمیدن

حداقل اس ام اس بِدن !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دیونه
وحشی
سنگدل
ترسو
تیمارستانی
دورو
ابله
روانی
معتاد
حالا کلمه اول هر حرف رو کنار هم بزاری چی میشه؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلم گم کرده راهش را

و چشمانم نگاهش را

شبیه آسمانی که

شبی گم کرده ماهش را

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


کمی گیجم کمی منگم عجیب است

پریده بی جهت رنگم عجیب است

تو را دیدم همین یک ساعت پیش

برایت باز دلتنگم عجیب است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خوشا آنان که در بازار گیتی ، خریدار وفا بودند و هستند

خوشا آنان که در راه رفاقت ، رفیق با وفا بوند و هستند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یه پیامى میفرستم به امید پیام تو/ نه اینکه بخونى و بگى بیخیال تو

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

غضنفر خوابیده بوده ، میان بیدارش کنن
میبینن پین کد میخواد
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
عهدی که با تو بستم هرگز گسستنی نیست
من مخلص تو هستم لازم به بستنی نیست
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در را باز کن خبری دارم ، قلبم را بشکاف نامه ای دارم ، نامه را باز کن ، دوستت دارم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چنان عاشق ، چنان دیوانه حالم / که میخوام از تو و از دل بنالم

هنوزم با همین دیوونه حالیم / یه رنگم ، صادقم ، صافم ، زلالم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اتل متل جدائی عروسکم کجایی؟ گاو حسن پریشون یه دل دارم پر از خون عشقم رفته هندستون خونم شده قبرستون یه عشق دیگه بردار یه دنیا غصه بردار اسمشو بذار بچگی تا آخر زندگی آچین و واچین تموم شد عمر منم حروم شد !!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ترک ما کردی برو هم صحبت اغیار باش با ما چون نیستی باهرکه خواهی یار باش

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گلبولهای سفیدم فدای باکتری های وجودت

(پیامک پزشکی- بهداشتی)

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

راز عشق را در نگاهت باز کن / عشق من را در دلت آغاز کن

گر هوس کردی مرا در نزد خود / گوشی رو بردار و از ما یاد کن !

تفسیر : بابا من شارژ ندارم ! بفهم ! 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر دنیای ما دنیای سنگ است بدان سنگینی سنگ هم قشنگ است اگر دنیای ما دنیای درد است بدان عاشق شدن از بحررنج است اگر عاشق شدن پس یک گناه است دل عاشق شکستن صد گناه است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دیرگاهیست که تنها شده ام / قصه غربت صحرا شده ام / وسعت

فقط سهم من است / بازهم قسمت غم ها شده است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گلی بودم جفایت پرپرم کرد

و هُرم آتشت خاکسترم کرد

من آن آهوی دشت ناز بودم

که عشق تو بلانسبت خرم کرد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دور بودن از رفيقان مشكل است *امتحان باوفايي در جدايي حاصل است*

گرچه من دورم زپيشت اي رفيق ^ دوريت دريا و يادت ساحل است*

اگه همون قدر كه ستاره هست، ماه بود،بازم اين آسمون بي تو سياه بود!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
محبت گرشود پیدابه هرقیمت خریداریم...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما چه وبلاگی دوست دارید؟
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    کدام بازی را بهترین بازی سال 2013انتخاب می کنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 164
  • بازدید ماه : 501
  • بازدید سال : 2,472
  • بازدید کلی : 222,864
  • کدهای اختصاصی

    فال عشق

    وبلاگکد اوقات شرعیاوقات شرعی فسا
    وبلاگ-كد تاريخ هجري

    گالري عکس

    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت

    کد جست و جوي گوگل


    مترجم سايت

    مترجم سايت


    ♫PlaySong♫ ">

    /strong>

    کد نمایش آب و هوا کد نمایش آب و هوا